Jag och snabeldraken

Ja, jag och snabeldraken aka dammsugaren är dom bästa av bästaste vänner. Varje dag går jag ut på minst 1 prommenad med den rackaren runtom i huset och gör fint. Eller ja, fint och fint. vi tar iaf bort drivorna av smulor och småskräp som hamnar på golvet var eviga dag. För dagtid dammsuger jag faktiskt mest bort smulorna eller vad det nu är som ligger på golvet för några leksaker brukar jag inte plocka upp då. För jag vet att dom leksakerna jag plockar undan är dom leksakerna man vill leka med mest precis när jag är klar =) Men sen brukar jag även kunna ta en omgång med vännen en gång på kvällen med och då har ju såklart leksakerna hamnat någolunda på sin plats först haha. Men det är ju tur att man inte är pedantisk när man har barn för då hade jag nog fått dåndimpen haha.

(bildkälla)
Här har ni min trogna kamrat. Otroligt bra dammsugare som faktiskt är riktigt tyst när man har den på den lägsta nivån.

Kommentarer
Postat av: Jess

Vi har också den där dammsugaren! Helt klart den BÄSTA jag någonsin haft. Det blir (nästan) ett nöje att dammsuga ;)

2011-12-01 @ 18:28:35
URL: http://fashionjungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling