Julfix och bakning

Hej mina fina
Ja igår började jag faktiskt lite smått julpynta här hemma och oj så mysigt det är! Sist jag julpyntade var dagen innan våran minsta lilla prinsessa kom till världen så denna tid har verkligen förändrats från att bara fixa till en helt annan grej. Love it! Men än så länge är det bara julgardiner och ljusstakarna som kommit upp. Inga tomtar men det kommer nog idag =)

Idag hade jag tänk att jag ska ta tag i bullbakat så det är fixat innan söndag då vi bestämt oss för att fira Léone. Men idag tror jag att det bara blir vanlij kardemummabullar och så tar jag lussebullarna imorgon eller på lördag efter att jag har jobbat lite. Vill ju inte göra allt på samma gång då jag älskar att baka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling