Mina fina tjejer

Hej finisar
Just i denna är det mys här hemma. Lilly och Léone sitter i soffan med majskrokarna i högsta hugg och kollar på Madicken. Dom är ju så söta! Synd att kamerans batteri är dött för det här hade jag velat ha på bild.

Ja, annars då? Jo idag kom lucia linnene ifrån ellos och fy vad fina dom var! Mjuka och inte alls som dom vanliga brukar vara. Och kronan var supersöt den med =) Längtar till lucia nu så man får se sina underbara tjejer lucca lite.

Sen har det ju varit fullt ös denna dag. Har fixat lite med allt mjöligt. Har tex sartt upp en ljusslinga i tjejernas fönster så det blev lite mysbelysning där inne. Sen har jag försökt mig på att fixa i WIC'en men ja, det gick inte så jättebra då flickorna bara ville lägga sig i =) Så det får jag försöka fixa lite där inne imorgon innan jag ska iväg och jobba mellan 12-16. Helt perfekt tid och ännu bättre är det ju att jag får 100% OB då det är helg =) Så i papparna jobbar jag 8 timmar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling