Tisdag

Hej min fina
Jaha nu är vi redan inne på tisdag igen. Förstår verkligen inte hur veckorna kan rulla på som dom gör. Jag menar, nu är det bara 2 veckor kvar till min lilla flicka fyller 1 år. Oj oj, hur kan hon redan vara så stor?

Igår var det lite jobb som stod på listan dåg blev inkallad i panik eftersom vi hade fullt på lageret och idag kommer nya varor. Så det var tvunget att kalla in mig för att få ut mer eller mindre alla varor till hyllorna. Och vi klarade det =)

Idag är det ett tandläkarbesök för Lilly som gälelr då hon i torsdags slog i en tand och har haft ont sen dess så nu måste vi kolla upp att hon inte haft av den. Är så himla ororlig kan jag lova. Om allt går bra hoppas jag på en tur till Uppsala för present/julklapps koll och kanske även något fint till mamman =)

Nej nu ska jag fixa barnen innan vi ska iväg. Bloggar från appen om hur det går med tanden  =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling