Välkommen sista november

Ja idag är det sista november vilket känns så sjukt overkligt. Tänk att det imorgon är december och snart jul. Jösses!

Men mina julkänslor är helt annorlunda senda ett år tillbaka då vi då hade en liten pluttig tjej liggande hos oss. Tänk vilken underbar förtidig julklapp vi fick det året. Och i år kommer alla dessa känslorna tillbaka och gör att julen är mer underbar än den någonsin varit. Lyckorus javisst!

Jsut nu ligger Léone och sover lite middag medans storasyster och pappan är i källaren och fixar med vedan. Lilla jag ska försöka städa lite och även passa på att göra mera knäck då den tog slut himla fort här hemma =) Är ju så himla gott. Jag kan ju inte säga att det är konstigt att jag gått upp lite i vikt den senaste tiden om vi säger så haha. Nej, jag måste verkligen ta tag i träningen för att få bort min godis mage känner jag. Folk tror väl snart att jag är gravid om jag inte börjar röra på fläsket =)

Nej nu måste jag hänga upp lite tvätt och sen slå igång den effektiva Lottan i mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling