B-day!

Hej alla underbara!
Jaha, idag är det alltså 23 år sen jag kom till denna värld. Helt sinnes att jag redan hunnit fylla år igen. Tycker det var nyss som jag var höggravid med Léone och fyllde 22 men nej då, det är tydligen 1 år sedan. Ja, tiden går otroligt fort!
 
Och inte nog med att jag fyller 23 år så firar jag och maken min 9 år tillsammans. Tack älskling för att du gjort dessa 9 år till dom bästa i mitt liv. Under dessa år har vi fått 2 underbart vackra döttrar och jag har även fått äran att gifta mig med dig och byta namn fårn Pettersson till Röjerås. You complete me!

Ja, idag har vi hunnit med att fixa 2 smörgåstårtor, dammsugit undervåningen, jag och maken har duschat (dock inte tillsammans) och fixat barnen så fina. Oj så stolt jag blir när jag ser på mina fina tjejer och sedan kollar på min underbara make som jag älskar så. Tänk att jag, Liselotte Emilia Birgitta Röjerås, har fått äran att bli Victors fru och Lilly och Léones mamma. Lift is worderful!

Idag lovar jag vara duktig med kameran så jag kan få in en massa bilder under dagen. Om inte annat kommer detväl en del bilder in under dagen genom iphonen.


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Stort, stort, stort grattis fina du!! Massa kramar från oss :D

2011-10-15 @ 20:46:15
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna

Stort Grattis!

2011-10-15 @ 20:49:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling