Bara regn hos mig

Hej mina fina
Ja idag är det då inget superväder om vi säger så. Regnet bara öser ner här hemma och blåser som bara den gör det med. Men men. Sånt hör ju hösten till.

Här hemma väntar vi just nu på ett samtal som skulle komma igår eller idag och det har med huset att göra. Är nämligen så att vi har en som är intresserad av huset och om dom skulle lägga bud skulle det vara någon av dessa dagar men än har vi inte hört något så vi börjar ställa in oss på att flytta tillbaka nu. Men först är det ju en del saker som behövs fixas. Tex barnens rum som måste tapetseras om en bit och målas om på en av väggarna. Och sen ska vi bygga för en vägg men det får vi ta tag i imorgon om vi inget hör idag.

Annars då? Ja, livet rullar på i vanlig ordning med ett litet barn som äntlignen börjar få fason på att sova bra om nätterna men sen har vi en större tjej som är nattvandrarnas nattvandrare. Och jag sover helt sinnessjukt dåligt när hon ligger hos oss så nu har jag börjat emigrera till hennes säng men ja, jag vet inte vad som är värst faktiskt. Sova 3 stycken i en 140cm säng eller sova själv i en 80x120 säng som är som att ligga på en lastpall. Ja, en sak är säker. Hon behöver en ny säng som är mjuk till vi flyttar. För vi har kommit fram till att det är anledningen till att hon sover i vår säng nu. Den är nämligen mjuk och go medans hennes är raka motsatsen. Så när dom får eget rum blir det en mjuk säng till fröken Lilly som gäller.


Åh vad jag älskar denna bild. Man ser ju verkligen hur mycket syskonkärlek som finns mella dessa små töser♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling