Dagens agenda

Hej alla fina
Ja idag är det en hel del fix som står på agendan då vi snart ska iväg till huset. Jag ska idag kolla om väggarna behöver en till klick vit färg och sen ska det tapetseras i köket. V köpte en jättefin tapet igår som ska upp på den sista väggen och sen är det bara lister som fattas där inne så är det klart. Vill ju gärna köpa ny bänkskiva, ho och blandare med men det få vänta ett litet slag. Vi har just nu pengar undanstoppade för badrumsrenovering men vi får se om det fixas omgående eller om vi väntar till nästa vecka och fixas köket lite till först eller hur det blir.

Efter det ska jag torka ur alla köksskåp och kyl/frys innan vi plockar i alla köksgrejor som står i källaren just nu. Sen kommer jag nog vara tvungen att tvätta fönsterna med då han inte gjorde det vid flyttstädet. Kan ju faktiskt säga att flyttstäden inte alls var bra gjord utan vi kommer få fixa mycket själva. Man ser att dom tex inte haft rent vatten vid skurning och det är inte rent heller då det finns massa hundhår kvar i hörnen. Riktigt irriterande! Men jag orkar inte bry mig allt för mycket då vi iaf fått ur honom och nu är det bara vårat!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling