Flyttkaos

Hej mina fina

Ja nu sitter jag här hemma i huset med alla våra saker överallt så det är ett himla flyttkaos just nu. Men det är ju sånt man får ta några dagar innan allt kommer på plats. Men jag är snart klar i köket och det känns skönt. Kommer dock inte kunna plocka så mycket i morgon eller på tisdag då jag jobbar fram till 17 båda dagarna men jag borde ju hinna lite båda kvällarna iaf =) Men oj vad konstigt det känns att vara här då det nu är 2 år sen vi bodde här sist. Men skönt ändå =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, jag har följt eran kamp ett tag å kan verkligen inte fatta att det finns sånna människor. Starkt jobbat att du/ni kämpat och härdat ut. Men nån form av skadestånd/ersättning kan man ju tycka att ni har rätt till.

Styrkekramar /Malin

2011-10-25 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling