Full rulle hela dagen

Hej alla underbara

Ja här hemma har det varit full rulle hela dagen och runt 16 tiden kom min kusin med fru hit med sina barn som båda är några månader äldre än våra gofisar =) Vi har gått hand i hand enda sen 07 då vi gifte oss med en veckas mellanrum och dom var först ut haha. Blev en massa god mat med då mina föräldrar firat 27 år tillsammans denna helg så det blev helstekt fläskytterfilé i ung med potatisgratäng. Mums!

Nu ligger jag och maken i sängen för att kolla lite film innan det är dags att sova.

Imorgon är det dags att ringa mäklaren för att kolla så våran fd hyresgäst verkligen kommer vara ute till den 9:e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling