Huvudvärk

Hej underbar
Ja här sitetr jag och lyssnar på lite musik samtidigt som huvudet bakar så in i bomben. Fy vilken huvudvärk som smög sig fram ni på kvällen. Men en tablett är svald och jag hoppas bota den lite fortare då jag just nu sitter och äter mitt gamla craving, nämligen polly =)

Jaha, imorgon blir det mera jobb då jag börjar redan 8 och kommer jobba till 17. Tar en tidig lunch redan vid 11 för att kunna vara med på Léones 10 månaders koll. Fy vad jag längtar då hon dragit iväg så otroligt på längden den senaste tiden. Kommer försöka blogga lite ifrån iphonen när vi är där med så ni får veta vad hjärtat väger =)

Idag är det förresten 6 hela år sen min älskade mormor gick bort. Fy vad tiden far iväg. Känns som nyss jag fick det hemska samtalet av mamma där hon berättade att mormor inte klarade sig. Oj vad jag bröt ihop. Bröt verkligen ihop ordentligt då vi stod varandra så sjukt nära och då jag sörjde under en sån lång tid så hamnade jag efter så i skolan och den var då jag hoppade av. Orkade verkligen inte komma tillbaka ifrån allt som hänt till att försöka utbilda mig till en undersköterska. Försökte sen att börja om i en ny skola med samma utbildning men jaghade verkligen tappat suget helt. Och nu är jag en helt annan person som sitter i en kassa och har sjukt kul när jag gör det. Tänk så det kan gå =) Allt ont ger något gott efter mycket om och men.

ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MORMOR!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Aj då.. Inge kul med värk. Hoppas det släpper

2011-10-04 @ 22:30:44
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling