Inflyttning pågår!

Hej mina fina!
Ja idag har vi börjat flytta lite saker inför flytten tillbaka till huset. Var inte så himla mycket som kom med denna gång men en hel del urväxta kläder och extra vagnarna står nu hemma i huset iaf. Sen tapetserade jag om vårt sovrum så nu slipper vi ha ett stort hål i väggen iaf =) Och tapeten som blev vald in dit är en jag velat ha så otroligt länge så jag är lyckligare än lyckligast. men på ett sätt var det jobbigt att sätta upp första våden tapet då vi fixade det rummet när jag var höggravid med Lilly så det finns så mycket underbara känslor där. Men nu börjar vi om på ny kula och hoppas att dessa tapater ska få vara med om en massa härliga saker genom sina dagar ♥

Ska försöka lämna ett lass till innan vi tar natt men nu är det dags för barnen att äta och sen vill Léone hoppa i säng då hon sovit ynka 25 minuter denna dag. Ja, ni kan ju räkna ut hur pigg och glad hon är just nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling