Lite fix

Hej mina fina
Ja idag har jag varit själv ute vid huset och fixat lite inför en inflyttnig och idag var det måling som stod på agendan. Målade den vita väggen i tjejernas rum som hade blivit förstörd och sen fick köket sig en omgång med. Fy vad ljust det blev där i. Underbart! Var ju så mörkt och burrigt innan men nu börjar det ta sig =) Vet dock inte om det behöver sig en extra omgång färg eller om jag är klar utan det får jag se när det är dagsljus ute. Men här har ni köket under fix =)

Ena väggen som fick en färgklutt. Knäppte korten när jag precis hade blivit klar då V kom för att hämta mig och därav dom flammiga väggen.

Här har ni den andra väggen jag fixade. Även den nymålad när bilden togs och därav det flammiga. Så nu är det 3 vita vägga och den som har tapeten kvar kommer jag tapetsera om i en underbar men ljus färg tänkte jag =) Typ den som finns på klockan ifrån Jotex.

Här har ni lite fina detaljer jag införskaffat under dessa 6 månader vi bott hemma hos mina föräldrar. Tassimon är däremot ny då jag hela tiden velat ha en vit men fick köpa en svart ifrån buzzador så nu har jag en till övers ifall någon är intresserad =) Muggarna ÄLSKAR jag och även plåtburkarna och dom kommer alla ifrån Jotex. Glas skålen kommer ifrån IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling