Lördag

Hej alla underbara
Denna dag startade lite senare än gårdagen iaf då jag hade en dotter som ville ta morgon vid 6.33 idag. Skönt att det inte blev lika tidigt denna dag kan jag säga. Men utsövd känner jag mig inte då våran lilla nattvarndrare stör mig så otorligt på nätterna. O)ch denna natt var igen höjdare alls då hon en stund efter att hon kom till oss råkade kissa ner sig och våran säng. Men det är ju sånt som händer då man inte lyssnar på sina föräldrar när dom säger att maninte ska dricka flera glas vatten när man borstar tänderna. För det är bara när hon dricker större mängder (1-2 glas) innan läggning som olyckorna inträffar. Vi brukar alltid se till att detta inte jhänder men ibland försvinner Lilly iväg och sen hittar men henne inne vid badrumet och då har det ju redan försvunnit en en hel del vatten in i henne. Men det är som det är. Blir nog lite mera ordning när vi flyttat tillbaka då vi ska se till att hon inte kan hålla på med vattnet i den utsträckning hon gjort här hemma. Sen kommer det bli lite mera rutiner för henne då dom blivit bortblåsta under den här tiden. Men det kommer nog bli superbra sen =) Speciellt när hon komer i sitt eget rum där vi kan få tillbaka rutinerna med att alla sover i sina egna sängar.

Här får ni en bild på min tokunge förra hösten. Just nu ser det lika vackert ut ute då det ligger en massa fina löv i alla härliga höstfärger på marken. Tror att jag ska kratta ihop en hög snart igen och fota mina älsklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling