Söndagen

Hej mina fina
Ja här har det blivit lite dåligt med uppdatering men så blir det ibland, man hinner inte ikapp med livet vissa dagen =) Men lycklig som få är jag iaf!

Är nämligen så att min underbara Emma skickade ett sms i fredags att våran nu, förhoppningsvis fd hyresgäst hade hyrt ett släp och häll på att flytta för fulla muggar. Åh, vad otroligt lycklig jag blev! Det verkar ju som att det kommer vara ett tomt hus vi kollar in imorgon.  Ja, hoppas det iaf. Förra gången hade han ju inte städat alls men nu har han skrivit på ett avlat som våran advokat skrivit där det står att detta ska vara gjort. Hoppas hoppas hoppas! För om det är gjort kommer vi kunna komma in mycket fortare =) Åh vad jag längtar till imorgon!

Så ja, våran helg har ju bara bestått av en väntan på mondagen. eller ja, jag jobbade ju halva lördagen men annars så =)

Så imorgon hoppas vi på ett tomt hus som ser fint ut. Kan inte hoppas för mycket på det men hoppet är ju det sista som överger en sägs det ju =) Kameran kommer följa med under morgondagen så ni kommer få bilder på tjejernas rum. Hade ju tapetserat om det innan han flyttade tillbaka men då han jag inte få några kort tyvärr.


Happy family!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh så mysigt! Förstår att det känns extra speiellt :D Det verkar som om den grå bara finns till storlek 80 (iallafall iår), så himla typiskt :(



Kram kram

2011-10-09 @ 21:36:20
URL: http://madeleines.se
Postat av: snigelpickan

Oj vilken härlig familjebild. Ni ser verkligen lyckliga ut :)

2011-10-10 @ 19:39:09
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling