15% rabatt hos Panduro

Hej alla underbara.
Här om dagen hämtade jag ut ett paket ifrån panduro där jag fick någonting som jag och barnen fast mest Lilly kommer kunna pyssla med för att sedan njuta av tillsammans i många år. I samband med detta paket fick jag även en rabattkod till er läsare där ni får 15% rabatt på deras fina saker när ni uppger koden 70215 när ni betalar fram till den 18:e september. Härligt va? Tack för det säger vi till

(Erbjudandet gäller på alla varor till ordinarie pris och kan ej kombineras med andra erbjudanden) 

Här har ni lite teaser på vad vi fick av dom
   


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Jag kan ju inte förstå hur man inte kan tycka om att träna, men så är jag ju oxå lite konstig =)

2011-09-13 @ 11:45:46
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling