Busiga barn

Hej alla underbara
Ja ojvad busiga barn vi har här hemma denna dag. Snacka om att jag haft fullt upp sen vi gick upp imorse =) Lilly är vi ju vana med vid det här lagat och den ongen kan verkligen hitta på allt. Är det inte det ena är det helt klart det andra hon pillar med och stilla, ja det är hon aldrig. Och den senaste tiden ahr vi märket att hennes lillasyster är lika om inte värre =) Ja för inte kan jag minnas att Lilly höll på så här när hon var 9½ månad. Tur att vi gått och blivit vana med barn som aldrig är stilla haha.

Idag har vi inga planer som jag vet om. V har åkt iväg till svärföräldrarna för att kolla på bilar på blocket då det är dags att köpa en bil till oss nu. Kan inte låna deras längre och sen behöver vi ju en kombi så syskonvagnen får plats utan problem. Men om dom åker iväg idag har jag ingen aning om.

Här om dagen tvättade jag föresten upp alla vinterkläder som jag letade reda på i containern så nu ska jag lägga dom i en kassa så dom är redo att använda när vintern kommer =) Känns otroligt skönt att tjejerna har 2 uppsättningar med vinterkläder så det finns ombyte om det blir en massa utelek. Och det tror jag nog att Lilly kommer köra på med sin lilla killkompis i huset brevid vårat. Oj vad hela familjen längtar!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahah nej, grisen skrek minsann åt mig och Lova blev jätterädd :P Det blev en PoP jacka till Lovisen, 350kr kändes iallafall okej, 700 tror jag faktiskt aldrig att jag hade lagt på en jacka till ett vagnbarn på 9 månader som växer så det knakar :D Kramar

2011-09-10 @ 20:06:06
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Filmen fanns inte att hyra via Telia så det blev en annan ist. Men Water...filmen lär jag se nån gång!



Blev det nån Mia föreställning eller? Den var riktigt bra iaf tyckte jag! hon är grym!

2011-09-11 @ 10:11:51
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Cissi

Skönt att ha det där med vinterkläder klart!



Här har vi också en liten vilde hemma men lever i förnekelse att 2an måste bli lugnare! ;)

2011-09-11 @ 10:46:53
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling