Denna 2 års trots suger musten ur mig

Hej underbaringar

Ja jösses säger jag bara. Den här 2 års trotsen som Lilly är inne i nu suger verkligen musten ur mig. Hon gör verkligen allt hon kan för att se till att man blir arg och ledsen hela dagarna. Hur sträng man än är så struntar hon fullständigt i dom orden som komme ur min mun. För enligt henne så är det bara luft som strämmar ur. Förstår inte hur hon orkar hålla på så här hela tiden. Man tycker ju att det ska ta så mycket energi ur henne med att skrika och trotsa hela hela tiden. Men nej, det är full fart hela tiden endå. Idag blir det ju en tur till Uppsala och vi får väl se hur det går idag då på alla affärer. Har sagt till henne att om hon inte lyssnar idag får hon sitta fast i vagnen hela tiden i butiken, något hon verkligen inte vill då hon bara vill springa iväg hela tiden. Vet att det är ett litet hot men vad ska man göra när 2 års trotsen kidnappat mmin älskade unge och gett mig ett litet monster som alltid skriker och bråkar på mig hela tiden? Men jag håller ut för jag vet att den här tiden kommer gå över. Någongång.

Min lilla underbara tjej. Älskar dig så innerligt mern ibland suger du verkligen musten ur din mamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild!



Här väntar jag också på att trotsen skall lugna ner sig. Min stora är nu nästan 3,5 år....

2011-09-30 @ 11:33:58
Postat av: I

Härlig bild!



Här väntar jag också på att trotsen skall lugna ner sig. Min stora är nu nästan 3,5 år....

2011-09-30 @ 11:34:14
URL: http://casalinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling