Det är mycket nu

Hej
Sen jag bloggade sist imorse har jag hunit emd en hel del. Jag fixade lite oboy till Lilly när jag var färdig och sen gick jag iväg en snabbis in i sovrummet och när jag kom tillbaka hade Léone dragit ner koppen som var full med oboy på golvet så hela ungen och golvet var fullt. Ja man kan inte annat än att skratta =) Så det vatr baraatt torka upp det värsta för att sen dra fram dammsugaren och dra över hela undervåningen (när man ändå har den framme kan man ju fixa överallt) och sedan torka golven. Det enda rummet som inte är städat är det rummet vi sover i för där ligger min älskling fortfarande och sover som en stock så det får jag fixa när han slagit upp sina blå =) Och efter det ska det vikas tvätt. Ett evighets göra som aldrig tar slut när man är mamma.

Så nu är det ett fint och härligt hus här hemma och en liten tjej som redan hunnit byta om två gånger denna dag =)


Kommentarer
Postat av: Jennie- mamma till en liten flicka och en liten pojke

Min dotter Signe var inte alls gammal när hon hade ut en hel burk med oboypulver över hela golvet men det finns ju dammsugare som tur är=)

2011-09-07 @ 11:07:26
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Jennie- mamma till en liten flicka och en liten pojke

Min dotter Signe var inte alls gammal när hon hade ut en hel burk med oboypulver över hela golvet men det finns ju dammsugare som tur är=)

2011-09-07 @ 11:07:28
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling