Hemma i Östervåla

Hej alla underbara!
Ja nu är vi tillbaka i Östervåla igen. Vart ju bara en natt i stugan men oj vad mysigt det var igår kväll. Kollade på "no strings attached" som var superbra. Skrattade så jag trodde att barnen skulle vakna =) Men det gick ju bra och dom sov hela natten. Men oj vad ont jag hade i ögonen när jag vaknade efter alla tårar igår efter Lillys tokigheter.

Och sen undrar jag varför all elektronik alltid ska lägga av samtidigt?! Just nu slår jag in texten här på min bärbara då vissa tangenter inte funkar som dom ska den är allmänt bråkig. Tur att jag fixade en kopia på alla mina bilder till den extrena här om veckan. Och samtidigt som detta händer dör min mobil titt som tätt av någon anledning. Blir galen känner jag! Åh jag känner att jag måste fixa något av dessa inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling