Inflyttning framskjuten

Hej mina fiiiningar
Ja som rubriken låter blir det ingen inflyttnig i början av nästa vecka då våran fd hyresgäst inte alls fixat en ny bostad som han sagt sen en lång tid tillbaka. Så nu har vi blivit tvungna att låta honom bo kvar till den 9:e oktober vilket betyder att min födelsedag inte alls kommer firas i vårat hus som jag så hoppades på. Men vad gör man? Allt detta drar verkligen ur all min energi. Ja, den som finns kvar efter Lillys trots det vill säga =)

Men förhoppningsvis kommer vi bli av med puckot efter detta men jag hoppas inte för mycket. Han har ju visat sig helt oberäknelig så man kan inte mer än önska att det ska ordna sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling