Inga möbler införskaffade än

Hej underbaringar

Ja igår blev det ju ett besök till Uppsala men det blev tyvärr inte så mycket saker som fick följa med hem då vi hade en stor tjej som var mer än omöjlig igår. Herregud säger jag bara! Bara sprang iväg, skrek och försökte rymma hela tiden. Gick inte alls att ta det tid man vill på att köpa möbler utan det blev ett snabbt besök på IKEA bara. Fick iaf med mig ett par ramar hem men det var det enda därifrån tyvärr. Sen blev det även ett besök på gränby där det var samma visa så det enda som blev inföskaffat där var bodies i storlek 86. Lilly använde nästan aldrig bodies i 86 då hon kunde gå när hon hade den storleken så använde hon mest vanliga tröjor. Men den här lilla tjejen vi har här hemma är ju lite större än vad hennes syster var vid samma ålder så det var dags att införskaffa lite bodies kände jag då hon växer som bara den.

Ev så kommer jag och barnen följa med mina föräldrar in till Uppsala imorgon igen så vi får se om det blir några möbler då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling