Ingen bil idag

Hejsan
Ja idag blev det tyvärr ingen bil men vi fortsätter leta. Så vi hoppas på bättre tur till nästa helg istället =)

Annars har familjen precis tryckt i sig pizza medans jag tog ett par mackor istället då jag inte alls var sugen på just pizza idag. Känner att energin försvann nu på kvällnigen av olika själ men jag orkar inte riktigt gå in på varför. Det känns lite för personligt.

Åh, imorgon hoppas jag på att vi får ettsamtal av advokaten så vi kommer ett steg närmare inflytten =) Just nu är vi mer eller mindre på sluttampen av allt detta ochhoppas att allt löser sig bra för våran del. Orkar inte ha något mer med den där personen något mer! Vill ha bort all negativ energi ur mitt liv just nu och han är en stor del av den energin.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Sv, Åh men tack fina :)



Hoppas ni får det där samtalet imorgon då ;)

2011-09-11 @ 22:30:01
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Och btw, tusen tack för tipset om krukan på Ikea. Har inte hunnit dit än men ska absolut kika på det.

2011-09-11 @ 23:02:47
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas det blir ett bra samtal idag då och att energin kom tillbaka sen!

2011-09-12 @ 08:36:29
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling