Lugn söndag

Hej alla fina!
Ja herregud, det har blivit dåligt på uppdaterings fronten nu när jag har jobbat men jag ska försöka ta igen det nu =) Ja, igår jobbade jag alltså från 11-20 då vi stängde och jag ska även hoppa in lite imorgon (8-13/14 vart det sagt) ochsedan blir det vila fram till lördag då det blir ett 11-20 pass igen. Fasiken vad kul det är att jobba extra =) Visst skulle det vara kulm om man blev fast med man justnuhar jag ju siktet inställt på att få bli gravid igen man efter det kanske man skulle kunna kolla upp möjligheterna till att börja jobba i butik lite mer.

Jaha vad har hänt dom här dagarna vi inte hörts då? Ja inte så mycket faktiskt. Barnen lever om som bara den som vanligt och livet bara rullar på. Jag försöker övertyga maken om hur extra underbart det skulle bli med ett till litet mirakel. Nog för att det är underbart nu även med 2 års trots och allt men jag känner att det finns plats för en litet till i våran familj men han är lite tveksam. Har lovat att fortsätta med p-pillerna en karta till iaf då det finns en hemma så jagkan ju lika gärna äta den då känner jag. Hur gärna jag än vill ha en till skulle jag aldrig sluta med piller bara för att. Vårat förhållande bygger på tillit och ren kärlek och det är det som gör att jag känner mig nykär fortfarande♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh, vad roligt att de var fina även i verkligheten - ser fram emot att få nypa i dom till veckan :D Kramar

2011-09-18 @ 21:22:04
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling