Söndag

Hej alla underbara
Här hemma började dagen med att V gick upp med båda tjejerna(Ja när man precis ska gå ut med Léone vaknar Lilly till och vägrar somna om eftersom syrran är vaken) vid 7 tiden imorse och jag låg kvar och småslumrade någon timme till. Fy vad skönt det är med sovmorgon! Och extra skönt blir det när amn vet att man ska underhålla 2 barn hela veckan själv eftersom V ska jobba hela denna vecka. Men det ska nog gå bra eftersom dom nu är friska =)

Jaha, vad händer idag då? Jo V ska åka iväg för att kolla på en bil men vi får se om hela familjen Röjerås åker med eller ej, det beror helt på om bara svärmor följer med eller om båda svärföräldrarna kommer med. Blir det bara en så tror jag att vi tar och åker med men annars stannar jag hemma med barnen. Känner mig inte så himla intresserad att jag lämnar en av tjejerna hemma bara för att få följa med. Så kul är det inte haha.


Jag och mina sockertoppar för någon månad sen. Tänk att jag fick så underbara tjejer♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättehärligt bild...



Jag var ett riktigt vilddjur när jag var liten så jag vet vart Emma fått det från.. Lillasyster var lugn som en filbunke och lillebror var sjövild och ARG från dag 1. Jag och syrran var iaf glada!



Emma är en kopia av mig när jag var liten.. inga spärrar eller gränser alls!



Spännande med bilköp, hoppas det går bra!

2011-09-11 @ 12:10:26
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Underbart foto!

2011-09-12 @ 10:04:45
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling