Söndag

Hej
Oj, idag har jag varit trött. Barnen höll på att bråka inatt och sen var det morgon för Léone 6.45. Det är tydligen hennes nya morgon tid då hon kört på den i snart en vecka. Men man kommer väl snart in i det och blir pigg och leksugen då =)

Idag har det verkligen inte hänt ett dugg. Var mer eller mindre menningen att vi skulle in till Uppsala idag men maken ville inte i sista sekund och nu är det ju meningen att han ska jobba hela vecka så vi får se om jag tar och klickar hem jackorna igen haha.

Ikväll börjar ju IDOL. Är det någon mer än jag som tänker titta på det? Undra hur nya juryn är? Gillar ju inte riktigt dom nya medlemmarna men vi får se. Man kanske gillar dom som just jury medlemmar =)

Nej nu blir det lite blocket koll innan jag ska laga lite med till Léone. Blir 2 olika kycklig mixar =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, det är ju en fördel med nästa barn sen, att man har mycket av basgrejerna även om man förstås kommer att vilja komplettera, det är ju så kul att handla till de små :D



Lova är Leone då, använder 80 på det mesta men vissa plagg i 74 funkar än :) Kram

2011-09-04 @ 20:49:08
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling