TGIF

Hej alla underbara
Ja idag har jag hunnit med en hel del då n dag startade redan 6.25 då Léone ville ta morgon. Behöver jagsäga att mamman i huset inte var lika sugen =) Lillan har nämligen börjat vakna till en hel del nattetid och jag bara hoppas att det beror på en utvecklingsfas. Så jag hoppas att det snart tar slut för snart är det ju dags för mina två tjejer att flytta till sitt nya rum =) Först hade vi ju tänk att dom skulle ha eget men dom älskar ju varandra så himla mycket att dom lika gärna kan dela rum. Och då hamnar ju även alla leksaker på ett och samma ställe vilket är ett plus haha.

Jaha, vad har jag hunnit med denna dag då? Jo jag har dammsugit hela nedre våningen och plockat iordning i det rummet vi sover i. Så nu är det inte 1000 saker överallt där inne längre.Har även plockat in en massa tvätt i lådorna. Sen har jag även kört igång en maskin med lite ljus tvätt då jag märkteatt Lilly knappt hade några strumpisar i lådan eftersom dom var i tvätten. Så nu ska den snart hängas upp och sen ska jag in med lite mera ljus tvätt som jag hittade gömd bland leksaker =)

Senare ikväll ska jag hoppa in i duchen så man känner sig fräch imorgon när det är jobb hela dagen. Sista dagen jag har något jobb inplanerat faktiskt. Men eftersom jag är vikarie kanske det blir flera inringningar senare. Det får vi se. Ett som är säkert är iaf att det är grym skönt att veta att jag kommer få en härlig lönelapp nästa månad =) Köksuppdatering here we come!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Älskar den också!! Sååå fin och tyget är helt underbart, köper nästan bara bodys i liknande tyg nu :D Här blev det 86 på den idag men tror banne mig att den kan passa, stora lilla tjejen :D



Kramar och trevlig helg på fina familjen!

2011-09-23 @ 16:54:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Det bästa med faserna är att de någon gång går över. Ja, man måste försöka vara positiv =)

2011-09-23 @ 21:37:32
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling