Torsdagsmys

Hej alla underbara
Tyvärr blev det ingen uppdatering alls igår och ingen idag heller då jag haft fullt upp dessa två dagar.

Idag har Léone haft lite feber men efter lite alvedon så försvann den sura lilla tjejen vi hade här hemma och fick tillbaka våran glada tösabit. Underbart! Älskar ju min lilla gladfis som 99% av fallen är sprudlande glad och alltid har nära till skratt♥

Ja igår blev det ju lite jobb fr mig och imorgon ska jag hoppa in en snabbis med (11-14) för att sedan jobba heldag på lördag (11-20.12) och sen kanske det även blir jobb på måndag. Om inte blir det en lika lördag nästa vecka som denna. Härligt att få in lite extra kronor nu när vi kommer tillbaka till huset =) Fy vad jag längtar!! Skulle vilja göra om så mycket där hemma då jag inte är intresserad av samma saker längre som för 4 år sen när vi köpte huset så lite ändringar kommer ske men vi får börja lite smått. Lite nya tapeter står just nu högt upp på min lista. Vill köpa ljusa till köket och til matrummet då den vägg som är öppen där sak sättas igen. Och till vårat sovrum är jag sugen på en svarttapet då den vi har inte riktigt gick ihop med våran sänggavel längre då den är omklädd. Men vi får helt enklet se vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling