Välkommen september

God morgon på er alla
Här har ni en hel säng med tjejer som vaknade vid 7 tiden då Léone höll låda samtidigt som pappan i huset gick upp för att åka till jobbet. Och då ingen annan i huset är vakern pakerade vi oss här i sängen för att inta frukosten tillsammans med lite Emil tittande. Mys!

Ja idag är det första september och det känns som att hösten är här på riktigt nu. Så det känns så skönt att vi bara väntar på deras höstjackor ifrån H&M som bara blir framflyttade hela tiden. Snart känner jag att det blir att ta en tur till butiken istället för att införskaffa jackorna eller helt enkelt köpa andra jackor ifårn en annan butik då det nu står att dom ska komma mellan den 19-23 september. Och kommer dom då är det ju nästan dags för vinterjackorna. Nej det går ju helt enkelt inte. Tror faktiskt att jag ska ta bort dom ur berställningen på engång. Tråkigt då jag sett fram emot att barnen skulle ha dom både nu i höst och sen i vår med. Och jag som tyckte att jag var så snabb med att beställa dom med. 

Idag vet jag faktiskt inte alls vad som händer. Kan inte ta bussen in med barnen iaf då jag ska vara barvakt till min lillasyster vid 5 tiden och hade vi åkt in med bussen hade vi ju åkt hem med V som slutar runt den tiden. Får hoppas på att vi kanske åker in någon dag i veckan som kommer helt enkelt för höstjackor måste dom ju ha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling