Väntar 2 samtal

Hej mina fina
Ja just nu väntar jag på två samtal. Det ena är ifrån vårdcentralen då jag känner att det är nog är UVI på G här hemma för mig och sen väntar vi ett annat samtal ifrån mäklaren ang lite saker med våran snart fd hyresgäst mm.  Får se vem som hinner först =)

Idag startade dagen 6.03! Inte okej. Fy vilken zombie jag var kan jag lova. Att Lilly sen vaknade 6.31 var ju inte bättre då hon brukar sova iaf 1 timme till. Så hur hennes humör blir idag återstår att se. Jag somnade iaf i soffan ett tag efter att Léone somnade i sängen så nu känner jag mig som en människa igen.

Hoppsan, nu är det en tös som ropar att det är dags att kissa. Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling