Den stora dagen

Hej mina underbara.
Ja idag har vi kommit fram till den stora dagen då vi ska få se det lilla pyret i magen. Ska bli så otrolig mysigt att få se det lilla underverket och Lilly gissar vad det ska bli. Hon tror mest på en lillebror men hon vet med all säkerhet att det är en bebis där inne. Min underbara tjej som här om veckan lade huvudet på min magen och sa att magen hade berättat för henne att det låg en lillebror där inne. Sötisen! Men nu ska jag äta lite frukost och sen fixa mig innan vi åker. 10.45 har vi tid och självklart får ni se bild på sötnisen i magen och även höra vad vi väntar.


Kommentarer
Postat av: Iaa

Spännande hoppas allt är bra med den lille :)

2012-04-26 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling