Namntankar

Hej mina fina
Blev uppehåll igår då vi först var ute hela dagen för att sedan gå in och baka en himla massa. Så jag var helt slut till kvällen och ville bara somna tidigt.

Ja nu till rubriken. Vi håller för fullt på att spåna namn men det är bara tjejnamn vi klurar på då killnamnet hänger kvar sen första graviditeten. Och det är ju William. Även om Victor tycker det känns tråkigt med ett namn som ligger på toppen av namnlistan men det får vara så. Är ju ett underbart namn =)

Men tjejnamnet är det värre med. Jag har helt fastnat på ett nam nsom V inte alls är sugen på. Och jag kan inte heller släppa det namnet då jag verkligen gillar det och tycker det funkar så bra med tjejernas namn. Och det namnet är Penny. Men V tycker att det är för amerikansk och dissar därför det. Han gillar Wilma istället men jag kan ju som sagt inte släppa namnet Penny så vi har kört fast lite där =) Vilket känns jobbigt då vi har varit så otroligt överens med dom andra namnen. Men det löser sig nog =)

Vad kan det vara för ett litet liv som ligger där inne och har det mysigt?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhhh penny!!! Min finaste lilla ängel hette ju penny lane <3 blir det en tjej måste hon heta penny :)

2012-04-24 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling