Sjuk tjej och gravidhormoner

Hej mina fina
Ja, här hemma har ni en mamma som har jobbat både fredag och lördag utan sömn då Léone fick feber i torsdags och har haft problem att sova. Inatt var det att gå upp till henne och ge natt och trösta en gång i timmen. Behöver jag säga att jag är en zombie? Och eftersom jag inte har sovit på 3 nätter nu så går hormonerna på högvarv vilket gör att jag gråter för ingenting. Underbart!

Men det är ju bara att köra på. Ska ringa och kolla lite med 1177 för att höra vad som tycker eftersom hon haft feber i 4 dagar nu och inte längre vill äta heller. Får ju i henne lite att dricka men iaf. Man vill ju kolla om dom tycker att hon ska in för att kolla om det är någon infektion eller så.

Nej nu är lillan ledsen med så nu ska jag trösta lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling