Sovande barn

Hej mina fina
Jaha, här hemma har vi två töser som ligger och sover just nu då dom fått något i sjukdomsväg igen. Orkar inte med detta just nu när det är påsk och allt. Men nu spritas det är hemma så vi hoppas att det fra iväg snabbare än snabbast. För imorgon är det påskmiddag hos V´s mormomr och morfar som står på shemat och sen ska det på fredag grattas 20årig kusin på V´s sida. Och sen är det middag bokade på både lördagen och på söndag fyller min älskade pappa 49 år. Så nu hoppas vi att detta bara håller i sig idag och är borta imorgon.

Så nu har vi 2 sovande barn samtidigt under dagen och vad ska man hitta på då? Jo, köra ikapp lite på serierna vi tittar på såklart! Har fått tag på serien alcatraz som ska börja på tv snart. Och oj så spännande den är! Den kan jag rekommendera =) Och även New Girl som även den börjar på tv snart. Otroligt kul!

Nej nu ska jag ta mig lite läsk och gottis medans vi intar soffan. Kramar på er

Så här pigga har vi inte varit idag utan det har varit soffmys hela dagen. Men det är trevligt för omväxligens skull det med även om det inte är på så roliga omstänigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling