Välkommen tillbaka!

Hej mina fina
Ja nu har jag varit otroligt rånvarande under hela påsken och tagit en liten paus för att försöka få igång bloggandan. Har velat sätta mig så många gånge men känner inte att jag vet vad jag ska skriva riktigt. Får ju inte heller tummen ur att skriva om graviditeten men det är ju för att jag känner att det är fredag varje dag helt plötsligt och veckorna springer förbi och imorgon har jag ju redan kommit till 16 fulla veckor och får in i v.17. Kan ni förstå hur sjuk det är att vi om 2 veckor ska få se det lilla pyret i magen? Tycker det var nyss vi såg Lilly och då fyller hon ju ändå 3 år om 3 veckor! Hjälp säger jag bara.

Så nu undrar jag vad ni känner att ni vill att jag skriver mer om? Mer om barnen eller mer om något jag helt glömmer bort enligt er? Fire away!

Mina två trötta töser hemma hos sina morföräldrar när pappa min fyllde 49 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling