50 dagar kvar!

Hej fina ni
Ja herregud, idag har vi 50 dagar kvar till BF och jag längtar så in i bomben. Är ju snart helt klart med "att göra listan" innan det är dags för liten att titta ut vilket känns otroligt skönt. 
 
Detta är det som återstår:
-Köpa täcke och kudde till spjälsängen
-Köpa täcke till vagnen och vaggan
-Köpa ersättning
-Ta hem vaggan
-Packa BB-väskan, våran förlossningsväska och barnens övernattningsväska
 
 
Ja, det är väl det viktigaste av det som finns kvar. Sen vill ju jag köpa ett annat babyskydd då dom vi har börjar bli till året enligt NTF och sen vill jag ju gärna ha ett med bas nu med så man slipper spänna fast/loss hela tiden. Sen vill jag fixa till spjälsängen lite med och även fixa en ståbräda till Lilly men sen är jag helt nöjd =)
 
Är så otroligt sugen på att packa BB-väskan redan nu man det känns kanske lite tidigt eftersom det är 7 veckor kvar till BF. Väntar med det till på torsdag då det är dags att besöka MVC igen för att kolla om killen ligger där han ska till 100% nu =)
Magen förra vecka♥
 

Kommentarer
Postat av: jannie

Jisses vilken fin mage du har!
Men Tro tusan att du längtar!<3

Hoppas du har en härlig dag!kram

2012-08-15 @ 10:27:34
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling