Boar innan läggning

Hej mina fina. Ja snart ska jag hoppa i säng då vi ska till BM på annan ort imorgon men jag kunde inte låta bli att boa lite först =) Gillar verkligen att MAM har gjort det enkelt att sterilisera kapparna och flaskorna i micron. Snabbt och lätt. Och så skönt att det inte hamnar massa vatten i napparna med. Kändes ju som att det inte var så jättebra i det långa loppet. Men nu kommer iaf jag bli bättre på att sterilisera nappar och flaskor vilket man kanske fuskade lite med förut. Micrade allt 2 gånger bara för att ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Tina

Den blåa nappen till vänster kan jag rekommendera starkt. Det var Selinnes favorit :)

2012-08-07 @ 22:49:34
URL: http://tinaomelvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling