Dagens BM besök

Hej mina fina
Ja, idag var det dags för ett nytt besök hos BM och denna gång blev det lite snabbt besök med koll på hjärtljud och SF mått. Helt lagom då jag inte var i toppform efter vägen till BM. Fy vad åksjuk jag var =(
 
Men SF-måttet är ju under "Svensson kurvan" och låg idag på 29 cm. Sen sa jag innan besöket att jag tyckte att jag inte har kännt W på samma sätt som veckorna innan och det visade sig att jag trodde rätt om varför, lillkillen har intagit startläge. Huvudet neråt men fortfarande ruckbart. Ett härligt steg farmåt mot förlossningen. Men han starkade och hade sig lite när BM bråkade med honom och hjärtljudet lät jättefint så det var ingen fara. Och jag trodde även att han vänt sig neråt då jag haft rörelserna på samma ställe i mer än en vecka nu. Skönt att veta att det var som man trodde och inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling