Full fart

Hej underbara
Ja, här hemma har det varit fullt fart så jag har inte hunnit få till några magbilder än. Men det kommer. Ska dra fram kamera här någon dag för magbilder och för att sälja iväg en del mammakläder som inte används. Dumt att bara ha dom ligga. 
 
I fredags blev det en tur till Furuvik med mina föräldrar och kameran blev  nerpackad och allt men glömdes kvar i våran bil när vi kom hem till mamma och pappa. Typiskt på något vis. Så där har jag bara ett par mobilbilder ifrån vilket är tråkigt men alltid något. Hade ju även tänkt ta magbilderna där men ja, det gick ju inte allt för bra =) 
 
Natten till lördagen hade jag så sjukt ont i min ena axel som jag haft upprepade problem med sen i oktober -09 då vi flyttade ifrån huset för att hyra ut det. Och i början av veckan fick jag problem med axeln igen men när vi var ute vid Furuvik blev det bara värre då jag blev kall om den i 5 minuter och det klarade jag inte av. Så nu har jag sjukskrivit mig ifrån jobbet och får se om jag har jobbat klart innan W kommer ut. Känner jag mig bättre till på fredag blir det ett 3 timmars pass men annars är det mammaledighet för mig.
 
Just nu står handbollen på här hemma men nu i pausen hoppas jag att övertyga V att ta fram klippmaskinen och fixa mitt hår lite. Vill korta ner det i bak igen så som jag har på kortet ute vid bryggan då jag bar nyklippt av just V. Hatar mitt hår för tillfället men om jag minns rätt brukar det vara något som går här hemma när jag är gravid/nyss fått barn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling