Halsbränna ifrån helvetet

Hej mina fina
Ja, fy vilken halsbränna jag har. Novalucolen verkar inte e sig på den helt heller utan jag får gå men lindrigare halsbränna efter jag tagit det tillsammans med mjölk i hopp om att dedt ska funka bättre, men nej. Hoppas verkligen att detta ger sig snart för jag vet inte hur länge jag orkar med detta nu. Att vakna varje natt av besvären, att inte ha aptit av dom och att börja gråta av dom vissa gånger, det är inte roligt. Men nu är det bara 43 dagar kvar innan lilleman är beräknad och jag längtar så efter honom och efter att min halsbränna sak försvinna. Nej nu  ska jag fortsätta mina försök till att sova lite. Men vi ses sen va?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tips för att bota halsbränna; äta råa havregryn.
Funkar alltid.

2012-08-24 @ 14:09:36
URL: http://www.guladesign.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling