Sista augusti

Hej mina fina
Ja tänk va, idag är det sista sugusti och imorgon är vi inne i september. Den månaden jag hoppas att lillebror vill titta ut i då vi fick datum i denna månaden först =)
 
Idag öser regnen ner och vi ska snart iväg in till Uppsala för att handla lite och för att hälsa på mina lillasyster som just nu ligger på sjukhuset efter en liten operation. Så vi ska in och muntar upp henne lite hade vi tänkt. Skulle behöva köpa lite nya byxor till Lilly när vi är inne med för hon har dragit iväg så på längden på en natt känns det som. Inga byxor sitter riktigt bra tycker jag och så ska hon ju inte ha det =)
 
Nej nu ska jag ta och jaga barnen så dom blir klara innan pappan kommer hem så vi kan åka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling