Tänk hur leksakerna rymmer hela tiden

Hej mina fina
Ja, tänk va. Att leksaker kan rymma hela tiden. För här hemma plockar jag upp dom leksaker som har sina platser uppe tex duplot och tågbanorna men ändå rymmer dom ner hela tiden. Springer upp hela tiden när orken finns men  5 minuter senare ligger dom där dom inte ska iaf. Tjejerna har en del av leksakerna här nere man jag tytcker inte att allt behöver vara just nere då dom har 2 stora rum att leka på där leksakerna får ligga utan att plockas bort. För dom mesta av leksakerna ligger annars på Léones rum och eftersom jag lägger henne varje kväll så plockar jag snabbt ihop leksakerna som ligger över hela golvet till sina platser. 
 
Men det är väl bara att ta skulle jag tro. För jag gissar att leksakerna kommer få ben i många år farmåt =)
Jag och mina små busfior som jag misstänker hjälper leksakerna få ben♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling