Tidiga dagar

Hej. Ja dom sista dagarna har mina prinsessor vaknat innan 7 och då är jag som tröttast efter en massa spring till toaletten och vändningar för att slippa det onda i fogarna och myrkrypet nattetid. En timme senare kan jag gå med på men det är bara att gå upp och fixa lite frukost till tjejerna för att sedan vila lite till. Har en otrolig tur att dom låter mig vila en stund till. Men dom kanske vet att deras mamma behöver det för att inte bryta ihop helt. För gravidhormonerna jag har denna gång är nog det jag missat under mina 2 första plus denna. Blir tokig över hur man reagerar på minsta lilla nu och speciellt eftersom jag inte hade humörsvängningar alls med tjejerna. Man nu är det ju inte allt för lång tid kvar innan det är dags för dom att rinna av när lille W är ute. Ska bli jätteskönt att slippa allt ont och dessa svängningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling