Vitt och vackert

Hej mina fina
Ja tänk vad med snö det kommit dom senaste dagarna. Och konstigt nog har jag inget emot att det ligger ett tjockt täcke här hemma som bara växer och växer. Tror att det har något med mina barn att göra =)
 
Dom här senaste dagarna har jag helt fått fnatt. Här hemma har det julfixats som bara den och vi han nu en kyl full med gott i form av chokladcola, knäck, hemmagjorda chokladbitar och mintkyssar. Och på bänken har vi 3 stycken vörtlimpor och 3 stora limpor som är goda att rosta till barnen som jag bakade igår. Och idag ska jag fixa mera lussebullar då dom gick åt när Léone fyllde år. Och ikväll har jag att göra då det ska fixas en massa tårta till dopet imorgon. Ja, varför ska man ta det lugnt när man har 3 barn? =)

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att ha så mycket fixat!

2012-12-11 @ 10:44:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling