Bak och mysdag

Hej mina fina
Ja idag är jag ledig ifrån jobbet men maken jobbar istället så nu på kvällen får jag och barnen roa os själva. Men det går jättebra det med. Just nu håller vi på att fixa lite kvällsmat vilket kommer bli stuvade makaroner med falukorv. Och i ugnen står just nu 2 av 6 bröd jag bakat idag. Ska bli härligt att smaka dom sen för oj vad det är gott med hembakt bröd!

Sen att det verkligen syns att det är hembakat gör det hela mycket bättre tycker jag. Vilket verkligen syns på lantbrödet jag har i ugnen nu gör då jag räkade göra lite väl djup skåror i det för det ser ju inte vackert ut just nu haha. Men det är väl så det ska vara eller hur?

Bilder kommer senare. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling