Bullmamma

Hej mina fina
Idag har allt verkligen gått i ett. Vaknade tidigt av barnen och sen har vi myst en massa framför tv:n för att ta igen lite förlorad tid. Och sen körde vi igång med en massa bullbak. 3 olika sorter blev det av samma deg =) 25 vanliga vaniljbullar, 25 med mandelmassa i och mandel uppepå och 20 st med vaniljkräm uppepå. Så goda! Det ska jag fixa mera av kan jag lova =)

Just nu ska jag och maken parkera oss ett litet tag framför tv:n innan jag ska dra igång storstädningen här hemma. För oj vad det behövs. Allt har ju levat på is nu när jag jobbat så det är lite mer än vanligt att fixa denna dag.

Love U!
image description
Kör en gammal mobilbild ifrån den tiden då vi bodde hemma hos mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling