Fy för kyla

Hej mina fina
Nej fy, idag är jag inte avundsjuk på dom stackarna som måste vara ute. När jag och barnen gick upp imorse var det -17 grader ute. Så nu eldar jag och barnen i öppna spisen för att få lite extra värme och såklart, ite extra myskänsla så här på fredagen =)

Just nu kollar barnen på musses klubbhus och jag fixar lite med designen som jag hållt på med så himla länge. Har inte riktigt fått till det som jag velat med vissa kort men nu har jag bestämt mig för andra kort (måste få till en ny familjebild!) för att få det som jag vill. För ja, denna gång är det jag som gör designen. Inget avancerat då jag använder bottnen ifrån den gamla då jag byter väl merst ut korten och ändrar lite färg men för en som inte kan photoshop så är det rätt så häftigt. Visst kan jag fixa bilderna lite men det har ju V visat mig så det tar jag ingen cred för haha.

Nej nu är det dags att hämta mera ved i källaren.

Mina älskade flickor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling