Jäkla sjukdom

Hej vackra ni

Ja ibland skulle man ju kunna undra vad det är med mig och mina hormoner för oj vad jag precis har gråtit till Sofias änglar. Det är så hemskt att en mamma bara ska behöva vänta på att livet tar slut och att man aldrig mer ska gå lukta sina barn i håret och få berätta hur mycket man älskar dom. Nej, fy! Och det som gör så himla ont i mig då min farmor dog i just bröstcancer vid ynka 40 års ålder och då var min pappa endast 21 eller 22 år. Och detta var dagen före julafton. Nej fy, jag kan inte föreställa mig hur det var för farmor eller farfar att veta att hon skulle dö så ungt eller hur dåligt min pappa, farbror eller faster ska ha mått när man förlorar sin mamma vid en sån ung ålder. Att farfar sen dog i cancer vid 66 års ålder är jobbigt det med. Nej fy fan för den där jäkla sjukdomen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling