Jobbvecka

Hej mina fina
Ja jösses vad mitt huvud var tungt i morse när barnen ville upp men det är bara att ta på sig sitt glada ansikte och fixa frukost till alla för att sedan sätta på en film för att sedan svepa lite alvedom och småvila. För vid 12 ska jag stå i kassan igen och då måste jag ju ha huvudet med mig =) Och nu mår jag prima så dom där 15 minuternas vila i soffan gjorde susen.

Ja denna vecka har jag ett par dagar att jobba. Inga superlånga pass men det är endå jobb vilket känns så skönt. Idag, imorgon och onsdag ska jag jag jobba mellan 12-17 och på fredag blir det 11-20 vilket är ett bra pass. Gillar verkligen kvällspasset mera än morgonen av någon anledning. Och sen jobbar jag ju på lördag med men då är det bara 10-15 istället. Och nästa vecka är det ett liknande schema så om jag blir extra dålig på att blogga vet ni varför =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling