Mår illa

Hej mina fina.


Just nu sitter vi och kollar på fuskbyggarna på 4:an och jag mår så himla illa när jag sitter här och kollar. Har även gråtit en liten skvätt då dom visade sina saker i containern. Hemska minnen kom tillbaka då och jag ville bara slå den idioten som gjorde det emot dom. Vet ju vilken mardröm det är att inte få ha sina egna saker hos sig utan i en container på gården. Nej fy, nu börjar jag gråta igen.Eftersom jag även har en syster som sitter i permobil så vet jag ju hur det måste se ut både ut och invändigt för att det ska funka. Nej, nu är jag arg som ett bi! Och så himla ledsen samtidigt....

Vad skulle jag ha gjort utan mina underbara barn och min underbara familj som lät oss bo hos dom i dom där 6 månaderna. Tack mina älskade föräldrar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling